tirsdag den 5. februar 2013

Ny blog om at blive og være selvstændig


Velkommen!

Velkommen til min nye blog om at være og blive selvstændig. Jeg har i længere tid beskæftiget mig med mennesker som ønsker at være iværksætter, og blive herre i eget hus. Endvidere med mennesker der driver virksomhed, og som gerne vil udvikle og sikrer den fremtidige drift.

Denne blog er derfor ment som inspiration og et værktøj til alle der har interesser vedr. opstart eller drift af virksomhed, og hvad der måtte ligge i det. Specielt vil der være fokus på den finansielle del, da meget af min erfaring kommer fra den finansielle verden. Her er budget, likviditet, leasing, driftskredit, betalingsløsninger / cash managment mv. emner som der vil blive lagt meget vægt på. Men også emner som selskabsformer, synlighed på nettet, hvordan man skaffer kunder og markedsføring vil blive berørt.

Jeg ser frem til en masse kommentarer og debat, og håber at jeg kan hjælpe dig på vej i din stræben mod at blive selvstændig, eller jeg kan give dig som virksomhedsejer nogle redskaber, til at gøre din virksomhed endnu bedre. endvidere at skabe forståelse for de regler der er for at være erhvervsdrivende, og hvorfor rådgivere som bank og revisor gør som de gør.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar